L'esercitu di ogni ghjornu, riducendu 200 calori pò aiutà à mantene u vostru core sanu

Tutti avemu intesu dì: Dieta è eserciziu sò i migliori modi per perdiri pesu, chì mostra chì a perdita di pisu hè l'indicatore più impurtante di a salute generale.
Ma quandu piglià sti passi ùn si traduce micca in a perdita di pisu, sente stu mantra pò esse frustrante.
In ogni casu, secondu un novu studiu, sia perdiri pesu o micca, piglià misure per riduce l'ingesta caloria è eserciziu più pò aiutà à a salute di u core.
Stu studiu, publicatu in a rivista "Circulation" di l'Associazione Cora Americana, mostra chì quandu l'anziani obesi combina l'eserciziu aerobicu cù una riduzzione moderata di caloria, a so salute cardiovascular hè più restrittiva chè l'eserciziu solu o restrittiva L'eserciziu di l'adulti hà una migliione maiò. dieta.
U studiu hà guardatu a rigidità aortica, chì hè una misura di a salute di i vini sanguini, chì afecta a malatia cardiovascular.
Nanzu, l'eserciziu aerobicu era cunnisciutu per contru à l'aumentu di l'età in a rigidità aortica, ma stu novu studiu suggerisce chì l'eserciziu solu pò esse micca abbastanza.
Riducendu 200 calori à ghjornu durante l'eserciziu, l'anziani obesi anu un rendimentu più grande cà l'eserciziu solu.
"Stu studiu hè fascinante è mostra chì i cambiamenti moderati in l'ingesta calorica è l'esercitu moderatu ponu migliurà a reattività vascular", disse Guy L., Direttore di Cardiovascular Health and Lipidology, Sandra Atlas Bath Cardiology Hospital, Northwell Health Dr Mintz.
U studiu hè un prucessu randomizatu cuntrullatu. Hè implicatu 160 adulti obesi trà 65 è 79 anni d'età chì eranu sedentariu.
I participanti sò stati assignati aleatoriamente à unu di trè gruppi di intervenzione per un periudu di 20 simane: u primu gruppu mantene una dieta normale è aumenta l'esercitu aerobicu; u sicondu gruppu hà esercitatu ogni ghjornu è hà riduciutu 200 calori; u terzu gruppu eserciziu ogni ghjornu è riduce 600 Calorie di calori.
Tutti i participanti misuranu a so velocità di l'onda di impulsu di l'arcu aorticu, chì hè a velocità à a quale u sangue passa per l'aorta, è a so dilatabilità, o a capacità di l'aorta per espansione è cuntrazione.
Questu significa chì e persone chì volenu ottene una forma di corpu megliu è migliurà a so salute cardiovascular ùn anu micca bisognu di migliurà a so salute cardiovascular attraversu dieti stretti è prugrammi di eserciziu estremu.
Ci hè parechje benefizii per migliurà a salute di u cori, cumpresa a riduzzione di u risicu di l'attaccu di cori è l'ictus, ancu s'ellu ùn sò micca stati studiati specificamente.
Questu hè unu di i risultati più boni di sta ricerca: qualchi aghjurnamentu simplici di stili di vita, invece di riforme di stile di vita cumpleta, ponu pruduce risultati impressiunanti.
"Sapemu chì a diminuzione di a pressione sanguigna pò avè benefizii à longu andà, ma hè un modu più specificu è più faciule per migliurà a salute di u cori", disse u duttore James Trapaso, un duttore in a Valle di Hudson di u Gruppu Medicu Presbiterianu di New York. Majors in salute, diabete è ipertensione.
"A ghjente rinuncia à una dieta eccessivamente intensa è à i prugrammi di eserciziu. Ùn ponu vede i risultati, è ùn si fermanu micca. A riduzzione di 200 calori ùn attirà micca veramente l'attenzione, è hè faciule d'assorbire ", disse.
"Eliminà un saccu di patatine fritte o qualchi biscotti, in più di caminari regulari, è avà u vostru core hè sanu", disse Mintz. "Questa strada per a salute di u core hè faciule senza alcunu ostaculu maiò".
"E bevande cuntenenu assai calori", disse. "S'ellu hè alcoolicu o non alcoolicu, riducendu l'excedente di zuccaru hè u locu più faciule per eliminà calori."
Un altru passu hè di limità l'alimenti trasfurmati, cumpresi l'alimenti di alta caloria è l'alimenti di carbuidrati, cum'è i cereali.
"Si riduce à i modesti cambiamenti chì pudete fà ogni ghjornu chì anu un impattu maiò in u futuru. Hè improbabile di abbandunà queste intervenzioni perchè sò relativamente pochi è faciuli da ottene ", disse Trapaso.
L'esame di u core hè una parte impurtante di u monitoraghju di a salute generale. Hè ricumandemu chì tutti l'adulti cumincianu un cuntrollu di salute di u core di basa u più prestu pussibule ...
I sperti dicenu chì beie una o più bevande zuccherate ogni ghjornu aumenterà u risicu di malatie cardiovascular in e donne.
U novu sistema chjamatu "bussola alimentaria" classifica l'alimentu da u più sanu à u menu sanu basatu annantu à 9 fatturi. Frutti è ligumi anu puntuatu u più altu.
Sè vo o qualcunu chì amate hè prescrittu una dieta dolce meccanica, pudete vulete sapè cumu seguità un pianu di manghjà. Questu articulu esplora a meccanica ...
Sè avete intesu parlà di a dieta veloce di Daniel, pudete dumandà ciò chì significa. Questu articulu esplora a dieta, i so benefici è i svantaghji, è cumu seguità ...
Pudete riduce i sintomi di a fatigue adrenale cambiendu a vostra dieta. Capisce a dieta di fatigue suprarenale, cumpresa ciò chì cibu da manghjà è ...
I sperti dicenu chì i nutrienti in u latte, u furmagliu è u iogurtu riccu in grassu di latti pò aiutà à riduce u risicu di malatie cardiovascular.
A gastrite si riferisce à a inflamazioni di u stomacu. Manghjendu certi cibi è evitendu altri pò aiutà à allevà i sintomi. Sapete più nantu à gastritis ...
I funghi sò diliziosi è boni per voi, ma pudete manghjà una dieta cetogenica? Questu articulu si focalizeghja nantu à a nutrizione è i carbuidrati di i funghi, è vi dà ...


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021