Resveratrol

Resveratrol hè una antitossina polifenolica chì si trova in una varietà di spezie vegetali, cumprese arachidi, bacchi è uva, più cumunimenti truvati in a radica di polygonum cuspidatum.Resveratrol hè stata utilizata per trattà a inflamazioni in Asia per centu anni.Nta l'ultimi anni, i beneficii per a salute di u vinu russu sò stati attribuiti à a so prisenza in uva.L'ispirazione vene da un avvenimentu cunnisciutu cum'è u Paradossu Francese.

U Paradossu Francese hè statu prupostu per a prima volta da un duttore irlandese chjamatu Samuel Blair in un documentu accademicu publicatu in u 1819. I francesi amanu l'alimentu, manghjanu una dieta ricca in calori è colesterol, è ancu avè una incidenza assai più bassa di malatie cardiovascular chì i so anglofoni. contraparti.Allora perchè succede questu?Sicondu a ricerca, a ghjente lucale spessu manghja cù vinu riccu di tannini per accumpagnà u pranzu.U vinu russu cuntene resveratrol, chì impedisce i coaguli di sangue, reduce a inflamazioni, prumove a dilatazione di i vini sanguini è impedisce a crescita bacteriana.

Resveratrol hè statu scupertu in u 1924 per a prima volta in esperimenti biologichi.U Giapponese hà trovu resveratrol in i radichi di e piante in u 1940. In u 1976, i britannichi anu truvatu ancu resveratrol in u vinu, pò ghjunghje à 5-10mg / kg in vinu rossu seccu d'alta qualità.U resveratrol pò esse truvatu in u vinu, perchè e buccia di uva utilizata per fà u vinu cuntenenu riccamente resveratrol.In u prucessu di fà u vinu in u metudu tradiziunale di travagliu manuali, u resveratrol entra in u prucessu di produzzione di vinu cù buccia di uva, infine dissolute gradualmente cù a liberazione di l'alcoolu in u vinu.In l'anni 1980, a ghjente hà truvatu gradualmente l'esistenza di resveratrol in più piante, cum'è cassia seed, polygonum cuspidatum, arachide, mulberry è altre piante.

I studii botanici anu dimustratu chì u resveratrol naturali hè un tipu d'antitoxina secreta da e piante in fronte à l'adversità o l'invasione di patogeni.A sintesi di resveratrol aumenta drasticamente quandu esposta à a radiazione ultravioleta, danni meccanichi è infizzioni fungi, cusì hè chjamatu antibiotici vegetali.Resveratrol pò aiutà e piante à luttà contr'à e pressioni esterne, cum'è traumu, battìri, infizzioni è a radiazione ultravioleta, per quessa, ùn hè micca troppu chjamà u guardianu naturali di e piante.

U resveratrol hè statu dimustratu per avè antioxidanti, anti-radicali liberi, anti-tumorali, prutezzione cardiovascular è altri effetti.
1.Antioxidant, effettu anti-radicali liberi- Resveratrol hè un antioxidante naturali, u rolu più impurtante hè di sguassà o inibisce a generazione di radicali liberi, inibisce a perossidazione di lipidi, è regulà l'attività di l'enzimi antioxidanti.
2.Anti-tumor effect- L'effettu anti-tumore di resveratrol hà dimustratu chì puderia impedisce l'iniziu, a prumuzione è u sviluppu di u tumore.Puderà antagonizà u cancru gastricu, u cancru di senu, u cancru di u fegatu, a leucemia è altre cellule tumorali à varii gradi per mezu di varii miccanismi.
3.Protezzione Cardiovascular- Resveratrol regula u nivellu di colesterolu in u sangue è reduce u risicu di malatie cardiovascular per ubligatoriu à i receptori di l'estrogenu in u corpu.Inoltre, u resveratrol hà ancu un effettu di agglutinazione anti-plaquetariu, chì pò prevene l'aggregazione di plaquette per formate coaguli di sangue aderenti à u muru di u vasu, inibendu è alleviate l'occurrence è u sviluppu di e malatie cardiovascular.
Effettu 4.Estrogen- Resveratrol hè simile in struttura à u diethylstilbestrol estrogenu, chì unisce à i receptori di l'estrogenu è ghjucanu u rolu di trasduzzione di signali di estrogenu.
Effetti 5.Anti-inflammatory è antimicrobial- Resveratrol hà un effettu inhibitore nantu à Staphylococcus aureus, catacoccus, Escherichia coli è Pseudomonas aeruginosa.Studi sperimentali antiinflamatorii anu dimustratu chì u resveratrol pò ottene un effettu terapèuticu riducendu l'aderenza di piastrinu è cambiendu l'attività di piastrinu durante u prucessu antiinflamatoriu.

A nostra cumpagnia hè stata impegnata in l'estrazione di resveratrol per più di 20 anni, hà una ricchezza di pruduzzione, ricerca è sperienza di sviluppu.L'eccellente effettu nutrizionale di Resveratrol hè statu assai preoccupatu da parechje persone.Basatu nantu à i prughjetti di u mercatu, u putenziale di resveratrol per esse usatu cum'è supplementu hè forte, in particulare per e malatie specifiche.I supplimenti dietetichi sò unu di i spazii più utilizati di resveratrol, è l'industria di e bevande hè stata più ricettiva chè l'industria alimentaria à i novi prudutti di l'alimentariu è di e bevande, in particulare e bevande energetiche.Inoltre, a preferenza di i cunsumatori per i prudutti naturali guidarà ancu l'usu generalizatu di resveratrol in supplementi.

Sicondu statistiche incomplete, u cunsumu glubale di resveratrol hà aumentatu da una crescita media di 5,59%.Dapoi u 2015, i Stati Uniti anu cuntatu u 76,3 per centu di i novi prudutti di resveratrol di u mondu, mentre chì l'Europa hà cuntatu solu u 15,1 per centu.Attualmente, a maiò parte di i prudutti nutrizionali di resveratrol venenu da i Stati Uniti.A dumanda di resveratrol hè in crescita per via di una più grande dumanda di prudutti downstream.

In linea cù u cuncettu di esse rispunsevuli di a sucità, l'impresa è l'impiegati, a biotecnologia Uniwell hà sempre attribuitu una grande impurtanza à u cuntrollu di u prucessu di produzzione è l'ispezione di qualità di i prudutti.Da l'acquistu di materie prime, a produzzione, l'imballu, a vendita è u serviziu dopu à a vendita, rispettemu strettamente i requisiti GMP per a gestione. Avemu un forte squadra di assicurazione di qualità, equipaghji d'ispezione avanzati (HPLC, GC, etc.) è facilità, è stabilitu un strettu sistema di gestione di qualità.

Promumu un uffiziu efficiente, impegnatu à custruisce una impresa di produzzione di estratti vegetali efficiente, furnisce prudutti naturali di estratti vegetali di alta qualità per l'alimentariu, i prudutti di salute, i cosmetichi, a medicina è altre industrie.


Tempu di Postu: Apr-02-2021