L'ossidu di etilene risponde à i standard europei (isoflavoni di soia)

Sicondu CCTV, l'agenza di sicurezza alimentaria di l'UE hà dettu recentemente chì l'ossidu di etilene, un carcinogenu di prima classe, hè statu rilevatu in tagliatelle istantanee esportate da una impresa straniera in Germania in ghjennaghju è marzu di questu annu, finu à 148 volte u valore standard di l'UE.Attualmente, l'agenzia hà publicatu un avvisu à i paesi europei per piantà a vendita è ricurdà i prudutti pertinenti.

L'oxidu d'etilene (C₂H₄O) hè un gasu inflammable cù un odore pocu dolce.L'esposizione à l'oxidu d'etilene pò causà mal di testa, nausea, vomitu, diarrea, difficultà di respirazione, somnolenza, debulezza, fatigue, brusture d'occhi è di a pelle, frostbite è effetti riproduttivi.I travagliadori ponu esse dannuti da l'esposizione à l'ossidu di etilene.L'ossidu di etilene hè largamente utilizatu per sterilizà materiali è strumenti utilizati in a cirurgia è per i dispositi medichi, ma ùn hè micca permessu per l'usu di l'alimentariu in Europa.

L'ossidu di etilene hè regulatu in l'alimentariu da u Reg.(CE) 396/2005, chì u definisce cum'è a summa di l'oxidu d'etilene è di 2-chloro-etanol (un pruduttu cunnessu di u so) espressu in l'ossidu di etilene.

L'ossidu di etilene hè regulatu in l'alimentariu da u Reg.(UE) 2015/868, L'ossidu di etilene in infusioni di erbe hè <0,1 mg/kg.

Per mezu di a rilevazione, avemu trovu chì l'isoflavoni di soia cuntenenu l'oxidu di etilene.Hè stata truvata chì l'ossidu di etilene residuale in isoflavoni di soia da u germe di soia era di circa 0.2mg / kg;U residu di l'ossidu di etilene in isoflavoni di soia da a farina di soia risponde à i standard europei.

Cum'è u megliu fornitore di isoflavoni di soia in Cina, avemu prima prumessu di ùn esse micca esposti à l'oxidu di etilene durante a produzzione è u trasportu.À u listessu tempu, attraversu i nostri sforzi, avemu cuntrullatu u residu di l'ossidu di etilene in i requisiti.

L'allegatu furnisce u nostru rapportu di prova di terzu.Cum'è u megliu fornitore di isoflavoni di soia in Cina, simu disposti à furnisce prudutti sicuri è servizii d'alta qualità in modu puntuale è efficiente.


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021