Cumpetenze d'acquistu è precauzioni di a macchina di bande di bordu à alta velocità

Machine à bordurehè una macchina cù cuntrollu automaticu elettricu è operazione programata.Si deve esse verificatu currettamente quandu compra.U metudu principale hè: prima, ascolta l'introduzione di u produttu di u fabricatore, da e specificazioni, u funziunamentu, u scopu di l'usu, u metudu di u funziunamentu, u prezzu, u serviziu, ecc.Siconda, fighjate à l'esterno di a macchina in bona cundizione.Verificate se i pezzi è l'accessori sò cumpleti, fighjate a dimustrazione di u funziunamentu di u persunale di dimostrazione di u fabricatore, vede l'effettu di ligame, è maestru di l'essenziali di u funziunamentu di a macchina.Trè teste, apre a macchina per u funziunamentu di prova.Verificate s'ellu l'alimentu di energia è e linee di furnimentu d'aria sò lisci è sensibili, è se l'arburu principale di u mutore principale funziona lisamente è senza rumore.In questa basa, l'utilizatori decide di cumprà o micca.

Precauzioni

I vantaghji principali di a linea curvamacchina per bordaresò chì u ligame hè fermu, veloce, ligeru è efficace.elementi cum'è l'ambienti di travagliu è i metudi operativi.Quandu sceglite una banda di bordu, l'attenzione deve esse pagata à fatturi cum'è a larghezza, u grossu, u materiale, a tenacità è u trattamentu di a superficia.Hot melt adesivu deve esse attentu à a diffarenza trà alta, mediu è bassu adesivi temperature, currisponde à u tipu di bande bordu, è scientificamente stabilitu a temperatura di cuntrollu di riscaldamentu, oltri a ritardu flowability è solidificazione di u sol.A selezzione di u materiale di basa hà ancu i requisiti di qualità, temperatura, parallelismu è perpendicularità di a superficia cut.A temperatura di l'internu è a cuncentrazione di polvera di l'ambiente di travagliu anu da esse cunsideratu ancu.A vitezza di u funziunamentu, a pressione, l'equilibriu, a Continuità, etc. affettaranu l'effettu di sigillatura di u bordu.Quartu, u metudu di mantenimentu di a linea curvamacchina per bordareCi saranu ancu alcuni prublemi è fallimenti in l'usu di a linea curvamacchina per bordare.I fallimenti cumuni sò:

1. fallimentu electricu.Cumpresu a stallazione di u mutore principale, u riscaldamentu ùn hè micca veloce, u prugramma hè disordinatu, etc., se ùn hè micca eliminatu in u tempu, u mutore è u tubu di riscaldamentu serà brusgiatu, è ancu tuttu u sistema meccanicu serà danatu.Durante u mantenimentu, verificate principarmenti a scatula di cuntrollu elettricu, u mutore, u tubu di riscaldamentu, u dispusitivu di ritardu, etc. Stu tipu di mantenimentu hè generalmente riparatu da i prufessiunali o da u fabricatore.

2. fallimentu circuit gas.Cumpresi fallimentu di a valvula d'aria, perdite d'aria, pressione d'aria bassa, cutter, alimentazione chì ùn funziona micca, etc., verificate principarmenti l'integrità di diversi cumpunenti pneumatici, i pezzi di rimpiazzamentu ponu esse realizati sottu a guida di i tecnichi di u fabricatore.

3. fallimentu miccanicu.Principalmente include fallimentu di trasmissione, incollatura irregolare, fallimentu di l'alimentazione è fallimentu di cutter, etc., verificate principalmente l'integrità è e parti ferma di ogni cumpunente meccanicu, è se a parte di trasmissione hè offset.

4. fallimentu Bonding.Cum'è non-stick, deviation, entrainment, etc., chistu è una curpa cumpleta, liata à l 'arbulu cola, banda di bordu, sul, sustrato è funziunamentu.Stu tipu di fallimentu pò accade alternativamente o singolarmente, è u mantenimentu specificu dipende da a situazione.


Tempu di posta: 21-Jan-2022