2021 China West Int'l Plant Extract Exhibition di materie prime farmaceutiche

Data di mostra: 28-30 di lugliu 2021
Locu: Xi'an International Conference Center (Chanba)
2021 "China West Int'l Plant Extract Pharmaceutical raw materials Exhibition" serà un avvenimentu dinamicu di punta cù cumpratori precisi domestici è internaziunali è esperti di l'industria.

A mostra si terrà in Xi 'an, Cina u 28 di lugliu di u 2021. I visitori è l'espositori sparte quasi 50 000 risorse di compra prufessiunale per aiutà l'espositori à espansione i canali di cummerciale.L'area di esibizione riunisce pruduttori di alta qualità da materie prime estratti naturali, materie prime farmaceutiche, materie prime cosmetiche, attrezzature per estratti animali è vegetali, macchinari farmaceutici, è imballaggi è tecnulugia cunnessi.

ou

A Cina Occidentale hà un gran numaru di pruduttori di alta qualità, è hà furmatu un sistema cumpletu di a catena di blocchi di produzzione è marketing.A forte fundazione industriale attrae cumpratori da a Cina è in u mondu sanu per riunite quì ogni annu.Questa mostra creà inseme una festa di scambiu internaziunale autoritariu per l'internu di l'industria!

A basa di a forte reta internaziunale di l'urganisazioni di esibizioni internaziunali, u cumitatu d'urganizazione aiuterà espositori eccezziunali internaziunali è domestici à spiegà u mercatu cinese.A mostra hà da ghjucà un rolu impurtante in l'era post-epidemica, mostrendu suluzioni di successu è tendenzi di sviluppu futuru à l'industria.Serà ancu focu annantu à i cambiamenti in i modi di produzzione, logistica, vendita è cumunicazione in l'industria, aiutendu à restaurà u momentu di u mercatu è stabilisce novi imprese.


Tempu di Postu: Apr-02-2021